Odpowiedzi

2009-12-09T19:03:38+01:00
-Segregowanie odpadów
-Uzywanie ekologicznych reklamówek
-Nie umywamy samochodów nad wodą
-Nie wlewamy olejów samochodowych do wody(oceanów, mórz)
-Nie wyrzucamy plastikowych butelek do lasów
-Robimy plakaty informujace np. Przechodniu, dbaj o środowisko, las lub dane miejsce wyrzucaj wszystko do kosza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:04:03+01:00
-zakładać specjalne filtry na kominy fabryk
-segregować śmieci
-używać toreb i opakowań wielokrotnego użytku
-oszczędzać wodę np. myć się pod prysznicem zamiast w wannie
-budować oczyszczalnie ścieków
-likwidować dzikie wysypiska śmieci a zakładać nowoczesne, wydzielone miejsca na wywóz odpadów
-nakładać odpowiednio wysokie kary za wyrzucanie śmieci w lesie
-likwidować stare fabryki i huty
-wprowadzać akcje typu "Sprzątanie świata", "Dzień bez samochodu"
-sadzić więcej drzew, (są one zielonymi płucami świata)
1 5 1
2009-12-09T19:05:26+01:00
- nie zaśmiecać środowiska
- oszczędzać wodę
- oszczędzać prąd
- zakładanie filtrów na kominy
- sadzenie zieleni (drzew, krzewów itp.)