Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:07:06+01:00
Rtęć w rurce szklanej czy w termometrze tworzy menisk wypukły, natomiast przykładami menisku wklęsłego może być np: metanol, woda, olej i wiele innych substancji, które znajduja się w naczyniu szklanym
83 2 83
2009-12-09T19:07:06+01:00
Wklęsły: rtęć w szklanej rurce, etanol (w szklanej rurce)
Wypukły: woda, rtęć w termometrze, olej w naczyniu wykonanym za szkła

albo coś pomieszałam...
117 4 117