Odpowiedzi

2009-12-09T19:05:11+01:00
W hymni polski występują:
my,
marszałek dąbrowski,
czarrnecki
ojciec do swej basi mówi,
bonapartę
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:23:21+01:00
Generał Jan Henryk Dąbrowski-utworzył we Włoszech Polskie wojsko, które miało za cel walkę o odzyskanie niepodległości.

Bonaparte-odnosił sukcesy militarna , pod jego rozkazem służyły Legiony Polskie , dowodzone przez Generała Dąbrowskiego.

Stefan Czarniecki-dowódca wojsk Polskich w czasie potopu szwedzkiego w XVII wieku.

Jeszcze jest tam mowa o Tadeuszu Kościuszko- jest on zwycięskim dowódcą bitwy pod Racławicami , ale to jest z 6 zwrotki.