Odpowiedzi

2009-12-09T19:03:41+01:00
Coś o trzech misiach albo narysuj komiks z garfieldem
2009-12-09T19:04:43+01:00
Np. dzis jest dzien wolontariusza no to diabła i aniołka zło i dobro;) no i ze anioł chce nauczyc diabła dobroci a odłuczyc zła jak chcesz cos wiecej to pisz:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:05:42+01:00
1 krataka .
ja sobie to tak wyobrażam ;d
skoro ma być bajkowo więc niech będzie postać fantastycznaa xd
możne jako postać daj elfa
elf niech ma na sobie zieloną sukienkę i niech będzie w mare dyzy ; ] [lub coś innego]
na tle niech będzie woda i kamienie ;]

2 kratka :
to niech do niego ktoś dołączy xd

a 3 to nie wiem juz xd
na pw ci napisze jak wymyśle ;]