Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:07:16+01:00
V=Pp*h
V=9cm²*7cm = 63cm³

Pp=9cm²
Jeśli podstawa to kwadrat, to bok będzie równy 3 cm.
Obliczamy pole boczne
Pb=a*h
Pb=3cm*7cm=21cm²

Pc (całkowite) = 4*Pb +2*Pp
Pc=4*21cm²+2*63cm²= 48cm²+126cm²=174cm²
3 3 3
2009-12-09T19:09:21+01:00
Objętość=7cm×9cm²=63cm³
Krawędź podstawy=√9cm²=3cm
Pole ściany=3cm×7cm=21cm²
Pole całkowite=4×21cm²+2×9cm²=84cm²+18cm²=102cm²
2 5 2
2009-12-09T19:14:57+01:00
Jeśli pole podstawy wynosi 9 cm2
myślę że to będzie kwadrat czyli bok wynosi 3 ( 3cmx3cm=9cm2)
czyli:
powierzchnia całkowita:
2x Pp+ Pb
Pp= 9cm2
Pb= 7x3=21 21cm2+21cm2+21cm2+21cm2=84cm2
2x9cm2+84cm2=102cm2
objętość:
V=PpxH
Pp-9cm2
H=7cm
V=9cm2x7cm
V=63cm3
proszę ;P
1 5 1