Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T09:34:12+02:00
Wszystkie wymienione liczby są różne od 9/10.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-06T09:35:00+02:00
2009-09-06T09:45:41+02:00
Dziewięć dziesiątych=0,9
dziesięć osiemnastych=5/9 i to nie to samo co 0,9
osiemnaście dziesiątych=1,8 i to nie to samo co 0,9
jedna cała cztery piąte=1,8 i to nie to samo co 0,9

Jak widać liczba osiemnaście dziesiątych i liczba jedna cała cztery piąte są takie same natomiast wszystkie podane liczby są różne od 0,9 (dziewięć dziesiątych)