Odpowiedzi

2009-12-09T19:07:19+01:00
Lekkie : Rózio i Józia
Ciężkie ; Widmo złego pana
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:08:57+01:00
Duchy lekkie: Józio i Rózia ciężkie: widmo Złego Pana pośrednie: dziewczyna ze wsi-Zosia
1 5 1
2009-12-09T19:08:05+01:00
Wymień lekkich i ciężkich duchów w Dziadach część II.

Duchy: (sorki, ale nie wiem które są lekkie a które ciężkie..)
- [u mnie na lekcjach pisaliśmy, że to aniołki.. to był chłopiec i dziewczyna] aniołki
- Widmo,
-Dziewczyna,
-Upiór,

(w takiej kolejności byli w książce..)
1 1 1