Odpowiedzi

2009-12-09T19:07:52+01:00
Akcję ponieważ miałbym wtedy udziały właściciela w majątku spółki akcyjnej.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T19:09:59+01:00
Zależne jest to jakiej spółki lecz ceniąc swoje ciężko zarobione pieniądze myślę że w tym okresie jaki teraz panuje w gospodarce nie odważyłbym się na taki krok, przed obawą o nagłą stratę gotówki z powodu nieprzewidzianego spadku obrotów firmy w którą zainwestowałem.
1 5 1