Odpowiedzi

2009-12-09T19:10:47+01:00
Patriotyzm to może być postwa/działanie/szacunek do/wobec swojej ojczyzny / swojego narodu/swojego kraju.

może byc to tez umiłowanie do swojej ojczyzn przez poświecenie sie dla niej.


Tak najogołniej mówiąc ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:10:55+01:00
Patriotyzm- cecha uosabiającą ludzi którzy darzą swoją ojczyznę wielkim zamiłowaniem oraz gotowością do poświęceń wobec niej . Jest to szacunek jaki możemy oddawać swojemu krajowi. Wiadomo oczywiście , że Polak mieszkający w swojej ojczyźnie jaki i ten mieszkający poza jej granicami będzie rozumiał to pojęcie inaczej. Ludzie którzy nimi są nie patrzą na to co kraj zrobił dla nich tylko co oni mogą zrobić dla kraju.
2009-12-09T19:18:36+01:00
Patriotyzm to poświecenie się ojczyźnie . Patriota kocha swoją ojczyznę i walczy za nią do ostatniej kropli krwi. Nie wstydzi się pochodzenia oraz odnosi się z szacunkiem do innych narodów