Odpowiedzi

2009-12-09T19:14:49+01:00
No na początek rozgrzewki to może chwila biegania z naprzemiennym krążeniem ramion:
-w przód;
-w tył
Skip A, skip C
Przeplatanka:
-przodem do środka koła;
-tyłem do środka koła;
Cwał bokiem.

Stanąć w miejscu:
przenoszenie ciężaru ciała z prawej nogi na lewą;
skłony tułowia do nogi prawej, na wprost, do lewej i w górę.

siad płotkarski (o ile wiesz jaki to) i również skłon do nogi ugiętej, na wprost i do wyprostowanej

i na koniec brzuszki-dziewczynki, pompeczki-chłopcy :)

Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:15:30+01:00
1. przeplatanka
2. pompki
3. skrętoskłony
4. siad płotkarski
5. skłony z pogłębieniem na 3, z odmachem na 4
6.zmienna praca nóg w tył
7. krok odsawno- dostawny
8. brzuszki
9. przysiady
10. naprzeminne krążenie rąk w tył/ przód
1 5 1
2009-12-09T21:36:51+01:00
1. 3 kołka do okoła boiska. 2 17pajacyków 3 siad podkarski skłony do przodu skiping a krokodylki 40 brzuszków