Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T10:51:24+02:00
Możesz posłużyć się zapisami z Biblii, np. podawająć takie argumenty jak:
- Bóg stworzył cały świat
- to dzięki niemu mamy dziś lasy, ogrody, dni, noce, zwierzęta,...
- otrzymaliśmy życie wieczne (nawet po śmierci mamy życie, tylko że w niebie)
- Bóg posłał Swojego Syna, aby oddał za nas życie, żebyśmy otrzymali zbawienie
- (...)
  • Magi
  • Początkujący
2009-09-06T11:01:46+02:00
Moim zdaniem powinniśmy porozmawiać z nim o naszej wierze w Boga poprowadzić go drogą bez grzeszną a w szczególności umacniać go w jego duchu i umyśle...By nie tracił wiary w Boga wpajać mu fragmęty Biblii oswajać go z pewnymi osiągnięciami Jezusa... Powinien on myśleć o Bogu gdyż by On nie istniał dany człowiek też nie miał by pisane by życ...