Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:01:53+01:00
Mi się wydaję że to powinno być tak:
Dojrzałość ludzka fizyczna jeżeli ciało człowieka przekształciło się z wyglądu dziecka do dorosłego człowieka. Charakteryzują ją szczególne cechy w dorastaniu, min. zmiana sylwetki.
dojrzałość psychiczna obejmuje ona sferę uczuciową i społeczną i moralną. obejmuje ona zrozumienia przez dziecko treści zadad moralnych. Dojrzałość przejawia się w przeżywaniu poczucia winy, niezależnie od tego, czy zachowanie zostanie ujawnione, czy nie.
Dojrzałość duchowa jesteśmy świadomi swojej wznawianej wiary i wierzymy w nią z własnej woli bez przymuszeń.
1 5 1
2009-12-09T20:03:28+01:00
Ludzka doj rzałość fizyczna polega na pełnej dojrzałości płciowej.Natomiast dojrzałość psychiczna polega akceptacji samego siebie.Duchowa polega na pełnej świadomości przynależności do kościoła xd
1 1 1
2009-12-09T20:04:12+01:00
Fizyczna:
Polega na wychowaniu rodziny, dojrzalosci do zwiazku, podjecia pracy.
Psychiczna:
Na zalozeniu rodziny
Duchowa:
Na zawarciu sakramentu malzenstwa.