Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:23:22+01:00


26,25/125g=x/100g
2625=125x |:125
x=21g



Tempereatura (C) 50 ? - 35
rozpuszczalność 32g 21
w 100g wody
Zacznie się krystalizować w temp. 35 stopni celsjusza

2009-12-09T20:22:47+01:00
26,25 - 125g
x - 100g
125x= 2625 /:125
x= 21g



Tempereatura - 35
Rozpuszczalność 21 na 100g wody
Krystalizacja rozpocznie się w temp. 35 stopni

Psdr. ;)