Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:14:32+01:00
Wyobraźnia odgrywa bardzo ważną rolę w naszym życiu. Dzięki niej możemy wykreować swój własny, niepowtarzalny świat, możemy ucieć od codziennej szarości życia. Wyobraźnia jest też bardzo przydatna w wielu zawodach np. w inżynierii, kosmetyce czy fryzjerstwie. Ponadto dzięki wyobraźni o wiele łatwiej jest nam wykonywać różne rysunki i prace, które pokazują naszą osobowość. Wyobraźnia jest też nazywana "Oknem na świat", które może zabrać nas w nawet najbardziej odległe zakątki świata.
2009-12-09T19:16:03+01:00
W moim życiu pojawił się chłopak w, którym się zakochałam. wiedziałam,że nic z tego nie będzie,więc czekałam kiedy nadejdzie czas na wyobrażenie sobie mnie i jego. był moim marzeniem. nie spałam po nocach i tylko o nim marzyłam . w końcu się ze mną umówił i zostaliśmy parą. teraz mogę spać i cieszyć się nim, lecz wyobrażam sobie też wiele innych sytuacji w końcu to moja wyobrażnia.