Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:14:54+01:00
A)x² - 3(x + 1)=-x(2 - x)=
x²-3x-3=-2x+x²
-3x-3=-2x
-3=x


b)x² - 2x = x(x - 1)
x²-2x=x²-x
-2x=-x
x=0
1 1 1
2009-12-09T19:17:44+01:00
A)x² - 3(x + 1)=-x(2 - x)
x²-3x-3=-2x+x²
-3x-3=-2x
-x=3
x=-3

b)x² - 2x = x(x - 1)
x²-2x=x²-x
-2x=-x
-x=0
x=0
2009-12-09T19:18:17+01:00
A)x² - 3(x + 1)=-x(2 - x)
x²-3x-3=-2x+x²
x²-3x-3+2x-x²=0
-x=3 //×-1
x=-3

b)x² - 2x = x(x - 1)
x²-2x=x²-x
x²-2x-x²+x=0
-x=0 //×-1
x=0