Odpowiedzi

2009-09-06T11:08:33+02:00
Hmm... to musisz sobie wybrać jakąś osobę i z nią porozmawiać. Wtedy zobaczysz jak ona mówi i jakimi posługuje się wyrazami.
I możesz napisać np.:
(jeżeli osoba mówi bez sensu) to:
- nie wiadomo o co jej chodzi
- mówi w sposób dla Ciebie niezrozumiały
- niepoprawnie tworzy zdania
- nie potrafi dobrać słów
(...) mniej więcej coś takiego.

ale jeżeli osoba,którą sobie wybierzesz mówi z sensem :D to np.:
- potrafisz z tą osobą porozmawiać
- wie o czym mówi
- potrafi utworzyć sensowne zdanie
- używa słów, które zanikają (chodzi mi o to, że używa słów, o których istnieniu niektórzy nie mają pojęcia)
- (...)

Chyba o to Ci chodzi, możesz wpisać coś ode mnie, ale... Najpierw musisz znaleźć osóbke ! Powodzenia ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T11:23:04+02:00
Hmm... to musisz sobie wybrać jakąś osobę i z nią porozmawiać. Wtedy zobaczysz jak ona mówi i jakimi posługuje się wyrazami.
I możesz napisać np.:
(jeżeli osoba mówi bez sensu) to:
- nie wiadomo o co jej chodzi
- mówi w sposób dla Ciebie niezrozumiały
- niepoprawnie tworzy zdania
- nie potrafi dobrać słów
(...) mniej więcej coś takiego.

ale jeżeli osoba,którą sobie wybierzesz mówi z sensem :D to np.:
- potrafisz z tą osobą porozmawiać
- wie o czym mówi
- potrafi utworzyć sensowne zdanie
- używa słów, które zanikają (chodzi mi o to, że używa słów, o których istnieniu niektórzy nie mają pojęcia)
- (...)

Chyba o to Ci chodzi, możesz wpisać coś ode mnie, ale... Najpierw musisz znaleźć osóbke ! Powodzenia ;)