Odpowiedzi

2009-12-09T19:14:53+01:00
1. Staje sie lepsza (dobra)
2. Chce żeby powiedział mi że mnie KOCHA!

;).
2009-12-09T19:19:02+01:00
Zmienia to ze wiem ze ktos na de mna czuwa i strzeze od niebezpieczenstwa.
Chcialabym zeby powiedzxial ze jestem dobrym czlowiekiem i Jezus czuwa na de mna;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:20:23+01:00
1.) Duch święty dużo wemnie zmienia to znaczy ,że pokazuje drogę jaką mam kroczyć . aby zobaczyć syna bożego i później zobaczyć samego twórcę. Gdy nasza dusza odejdzie z tego świata. I też można powiedzieć , że mieniłn moje nastawienie do życia kościelnego. Pokazuje mi diabła pod różna postacią , który mnie kusił.
2.) Chce aby bóg święty mi wyjaśnił dlaczego ci ludzie wieżą , że może być kilku bogów a nie jeden tylko jedyny? . bo to mnie pytanie intryguje ze względu na różnorodność wyznań na świecie.