Odpowiedzi

2009-12-09T19:17:22+01:00
Najbardziej poidobają mi sie tradycje, wolność słowa, szacunek do reszty itp. A nie pdoba mi sie czepianie sie wszystkiego i umiejetnosc poiadania wszystkich gdzieś!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:17:29+01:00
Najbardziej w mojej rodzini podoba mi się to, że jest bardzo serdeczna, życzliwa i wyrozumiała.Ale czasem potrafią się pokłócić i niestety dla mnie kończy się to tragicznie.
2009-12-09T19:18:17+01:00
W mojej rodzienie podoba mi sie ze jest miła
bardzo zgrana oraz kazdy moze przyjsci z problemem do kogos z rodziny(mama)
a nie podoba mi sie ze czasami ktos komusi cos kaze robic