Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:18:10+01:00
Są w stanie zastąpić człowieka.
Dlaczego ?
Po pierwsze komputer da się tak zaprogramować żeby wygrał w każdą gre z każdym człowiekiem. Po drugie maszyny są szybsze od ludzi (samochody i inne transporty). Człowiek oblicza zadania o wiele wolniej niż maszyna. Maszyna umię obliczać bez końca a człowiek ma ograniczenia. (to są przykładowe zdania) reszta myśl tym tokiem ;]
1 5 1
2009-12-09T19:37:23+01:00
Ja ci dam inne bo według mnie maszyna nigdy nie zastąpi człowieka .
masz parę argumentów dla czego xd
- maszyna to nie jest istota myśląca i nie rozwiąże wielu spraw bez człowieka .
- maszyny się psują a ludzie nie
- maszyna nie ma wzroku i może np na drodze lub w innym miejscu spowodować wypadek .
- automaty no takie z napojami nie są inteligentne ponieważ czasem wydadzą za mało reszty albo wcaLe NIE przyjmą pieniędzy .


sory za błędy klawiatura szwankuje xd