Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:27:20+01:00
Izotopy tego samego pierwiastka na ogół mają zbliżone własności fizyczne i chemiczne. Jednak im większa jest różnica mas atomowych izotopów, tym większe mogą być różnice ich własności fizycznych( masa, gęstość, temperatura wrzenia, topnienia i sublimacja) lub chemicznych.
5 3 5
2009-12-09T19:55:46+01:00
To oznacza że jądra tych izotopów mają inne masy a takie same liczby atomowe :P że tym się różnią
3 2 3