Odpowiedzi

2009-12-09T19:16:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:18:10+01:00
Zadanie jest podchwytliwe: w założeniu, że ściana jest sztywna kryje się informacja, że się nie ugina ani nie przesuwa. W przytoczonym w pytaniu wzorze "s" oznacza właśnie przesunięcie i wyraża się w metrach. W związku z tym niezależnie od tego jak długo chłopiec pcha ścianę nie wykonuje żadnej pracy dopóki ściana się nie przesunie. Dlatego też odpowiedź brzmi: "Chłopiec wykonuje pracę W=0."
2 5 2