Odpowiedzi

2009-12-09T21:34:11+01:00
Przecieram oczy bo promienie słoneczne mnie rażą w oczy mimo tego widzę ze świat jest piękny.Ludzie są uśmiechnięci i szczęśliwi.otaczająca ich przyroda; drzewa kwiaty przemawiają do mnie.nawet zwykła trawa swymi odcieniami zieleni sprawia ze mam ochotę znaleźć się na łące i wypoczywać.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T21:39:20+01:00
Świat widze z góry ale dzięki mnie wszyscy patrzą na mnie
2 5 2