Odpowiedzi

2009-12-09T19:18:58+01:00
Nie:
bo byłaby rozchwytywana i nie miałbyś u niej szans
mogłaby być pusta i pyszna (w sensie dumna)
na pewno byłaby rozpuszczona
skąd wiesz, czy umie język angielski (jeśli nie jest polką)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:19:58+01:00
Była by zbyt zajeta sławą,
mogłaby znaleźć lepszego chłopaka,
mogłaby wyjeżdżać na jakieś sesje i byś jej długo nie widział,
stała by się zarozumiała jak większość gwiazd,
2009-12-09T19:29:07+01:00
1.Mogłaby popaść w samouwielbienie
2.Oglądali by się za nią inni mężczyźni
3.Ciągle miałbym myśli 'ona może mieć każdego, a co jeżeli mnie zostawi?'
4.Mogłaby dostać dużo propozycji wyjazdu i długo byśmy się nie widzieli