Odpowiedzi

2009-12-09T19:31:57+01:00
Dzieńdobry witam na wieczoru muzycnym. Dzisiaj posłuchamy sobie muzyki, muzyka ta będzie patriotyczna więc będze bardzo miło. Po odsłuchaniu muzyki będzie poczęstunek. Myślę ża na tym wieczorku wam się bardzo spodoba.
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:33:44+01:00
Witam serdecznie wszystkich tu zgromadzonych na wieczorku muzycznym Polskie Pieśni Patriotyczne. Chciałbym/chciałabym podkreślić, że ten oto wieczorek ma na zadaniu popularyzację pieśni patriotycznych wśród dzisiejszych Polaków. Chciałbym też pobudzić w Polakach skłonność do patriotyzmu i dumy z ojczyzny.
45 3 45