Odpowiedzi

2009-12-09T19:20:54+01:00
Magia teatru polega na tym, że teatr to nie tylko budynek, ale wszystko. Widzowie, aktorzy, czym więcej widzów jest na widowni tym aktorzy lepiej grają. Magia teatru to więź między aktorem, a widzem.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:21:04+01:00
Magia teatru polega na tym ,że ciekawe utwory , opery mągą naprawdę zaczarować. Ludzie chodzą do teatru by odpocząć od wszyskich innych spraw i zagłębić się w jakiejś ciekawej opowieści.Przy oglądaniu można się odprężyć by myśleć tylko o tym co się dzieje na scenie.Aktorzy potrawią takie "czary" by widz mógł poczuć się dobrze.
12 3 12