Odpowiedzi

2009-12-09T19:23:02+01:00
A = 32m/s^2

B)
a = V/t
V = at
t = V/a

t = 800 / 32 = 25s

A)

s = at^2 / 2
s = 32 * (25)^2 / 2 = 16 * 625 = 10 000m

Odp.
A - na wysokości 10 000m
B - po 25s osiągnie prędkość 800m/s
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:27:49+01:00
1.Rakieta startuje z Ziemi pionowo do góry ze stałym przyspieszeniem a=32 m/s do kwadratu.
a) Na jakiej wysokości nad Ziemią rakieta będzie miała prędkość V=800 m/s??
b) Po jakim czasie osiągnie te prędkość??

a=32m/s²
v=800m/s
s=?

v=at
t=v/t
t=800/32=25(s)

s=1/2at²
s=1/2*32*25²
s=16*625=10000
s=10km

Odp Po 25 sekundach rakieta osiągnie prędkość 800m/s

Rozwiązanie całkowicie poprawne.
5 4 5