Odpowiedzi

2009-12-09T19:23:46+01:00
Darzyli się i to bardzo więlką ponieważ byli zdolni do poświęceń, do wyrzeczeń. Potrafili zginąć za miłość do siebie. Potrafili wziąć ślub po kryjomu, bo tak wielką darzyli się miłością
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:26:07+01:00
Bohaterowie dramatu "Romeo i Julia" dażyli się ogromną miłoscią.Ich uczucie było szalone i mocne , nie liczyło się dla nich nic więcej pragnęli być ze sobą bez wzgledu na wszytko.Zycie niestety nie jest proste i często stawia nam na drodze pewne przeszkody tak jak konflikt rodziny Romea I Juli.Kochankowie postanowili zakończyc swoje życie aby móc być razem .To dowód na to ,że ich miłośc była wyjatkowa!
2009-12-09T19:35:33+01:00
Romeo i Julia w dramacie Szekspira darzyli się ogromną miłością. To subtelne uczucie, które rozwijało się powoli . Wszystkie inne sprawy przestały się dla nich liczyć. Byli tylko oni, dla siebie. Zakochali się oni w sobie od pierwszego wejrzenia, nawet konflikt między ich rodzinami nie był w stanie ich rozłączyć. Miłość między nimi to przykład walki dobra ze złem, gdzie złem jest nienawiść łącząca ich rody. Darzyli się uczuciem wiecznie żywym, nieprzemijającym. Śmierć kochanków była ostatnim wyznaniem miłośći.