Odpowiedzi

2009-12-09T19:24:27+01:00
Na podstawie tego napewno sobie poradzisz:

INSTRUKCJA

Instrukcja to krótkie i zwięzłe wskazówki dotyczące:
używania jakiegoś przedmiotu;
to również instrukcja (zasady) gry;
sposób zażywania lekarstwa
lub sposób postępowania w określonym przypadku (np. postępowanie na wypadek wybuchu pożaru).
Najbardziej znaną odmianą instrukcji są przepisy kulinarne.

W instrukcji obowiązuje maksymalna zwięzłość i precyzja języka. Używa się bezokoliczników lub czasowników w trybie rozkazującym.


PRZYKŁADY INSTRUKCJI

Instrukcja obsługi żelazka (pół żartem, pół serio)


Żelazko ustawić na podstawce. (patrz: rysunek)

Upewnić się, że jeszcze nie odcięli nam prądu.

Zbiorniczek na wodę napełnić wodą destylowaną (patrz: rysunek).

Termostatem ustawić pożądaną temperaturę, zależną od prasowanej tkaniny (patrz: metka na ubraniu)

Przewód włączyć do gniazdka sieci elektrycznej stroną zakończoną wtyczką (patrz: rysunek)

Zapalenie się czerwonej lampki sygnalizuje pracę urządzenia, a nie alarm. Nie ma sensu uciekać.

Sprawdzić poślinionym palcem, czy żelazko ma dostatecznie wysoką temperaturę.

Prasować.

W przypadku oparzenia palca odszukać instrukcję „Pierwsza pomoc przy oparzeniach”.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:26:01+01:00
1) podejdź do telewizora
2) wciśnij kabel zasilający do gniazdka
3) wciśnij przycisk ''on'', który jest przy telewizorze lub zrób to za pomocą pilota.
4) ułóż się wygodnie na łóżku lub usiądź wygodnie w fotelu i zacznij oglądać ulubione programy.

*programy należy zmieniać za pomocą pilota (strzałkami lub numerkami 0-9) lub ręcznie przy telewizorze.
18 4 18
2009-12-09T19:28:53+01:00
1.Siądź w wygodnym miejscu.
2.Chwyć do ręki pilot od telewizora.
3.Naciśnij odpowiedni przycisk włączający telewizor.
4.Nacisnij odpowiedni przycisk z cyferką wybierający odpowiedni dla ciebie kanał.
5.Oglądaj.
6.Wylącz telewizor.

pozdr.;)
8 3 8