Odpowiedzi

2009-12-09T19:25:59+01:00
Przyrodę można poznawać na różne sposoby. Można o niej np. poczytać w atlasie. Można zacząć uprawiać ogródek. Można również zorganizować wycieczkę do lasu by nauczyć się rozpoznawać zwierzęta , kwiaty czy rośliny.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:26:25+01:00
Sposoby poznawania przyrody:
- oglądanie filmów przyrodniczych
- wycieczki do lasu
- oglądanie zwierząt prze lornetkę
- obserwacje przez mikroskop
- obserwacje przez lupę
- obserwacje roślin
- nauka o zagrożonych gatunkach
10 4 10
2009-12-09T19:27:17+01:00
-wycieczki
-nauka przyrody i biologii w szkole
-czytanie książek
-obserwacje ( oglądanie pod mikroskopem)
-internet
-encyklopedia
-doświadczenia
6 2 6