Odpowiedzi

2009-12-09T19:28:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:28:01+01:00
No wiec liczby np 4,1 4,2 4,3 i 4,4 to zaokraglasz do 4 czyli nizej. a liczby 4,5 4,6 4,7 4,8 i 4,9 zaokrasz do gory czyli np. 4,5 to bedzie 5 i kazde inne powyzej 0,5 to tez 5 np. 4,6 to tez w przyblizeniu 5
4 5 4
2009-12-09T19:29:07+01:00
To będzie 4 .
Ponieważ zaokrąglenie w matematyce wychodzi tak, że liczby po przecinku od 1 do 4 czy tam 5 zaokrąglamy w dół. a jak jest wyżej to do góry.
4 5 4