Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:27:16+01:00
Śluby złożone danusi
zabicie niedźwiedzia i wzięcie wyciągu lekarskiego pujście na bitwe
nie chciał zamienić się z Maćkiem, gdy czekał na wyrok,
bronił swojej damy serca (Danuśki)
18 3 18
2009-12-09T19:46:41+01:00
1.Ślubowanie Danusi
2. Honorowa się zachował kiedy uratował Fulko De Lorche
3. Zbyszko walczył na bitwach w obronie ojczyzny np. bitwa pod Grunwaldem
11 4 11