Odpowiedzi

  • T3I
  • Początkujący
2009-12-09T19:35:54+01:00
Zdecydowanie lepiej jest przeczytać książkę, gdyż czytając ją rozbudzamy swoją wyobraźnię, a oglądając film, nie wyobrażamy sobie niczego, ponieważ wszystko jest już przedstawione
1 1 1
2009-12-09T19:40:32+01:00
Film na podstawie książki często odbiega od ksiązki, jest łatwiejszy ale i tak nadal nie posiada tych samych cech co ksiązka.
W ksiązce znajduje sie zas wiele informacji potrzebnych do wypracowania, zadania domowego na temat taki a taki.
Moim zdaniem lepiej przeczytac ksiązke niż obejrzec film dlatego że ksiązka jest ciekawsza a tym bardziej gdyz filmy sa o wiele nudniejsze od ksiazki.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:28:09+01:00
Moim zdaniem , zdecydowanie lepiej przeczytać książkę . Jest w niej zawartych wiele szczegółów , które łatwo sobie wyobrazić . Niestety w filmach , nie dbają aż tak bardzo o szczegóły , bardziej uogólniają niektóre fakty . Książka zdecydowanie bardziej działa na wyobraźnię , można " stworzyć własną wersję , własny film na podstawie książki " . Wiele książek jest po prostu ciekawszych , niż ich filmowe adaptacje . Weźmy np. "Księżyc w Nowiu" , kontynuację sławnego "Zmierzchu" . Film , i mówię to z ręką na sercu , jest 1000000 razy gorszy . Książka jest o wiele ciekawsza , barwniejsza , nie tak monotonna . Więc kończąc , uważam , iż ZDECYDOWANIE lepiej czytać książki , niż oglądać ich adaptacje .
Pozdrawiam , i mam nadzieję , że chociaż w małym stopniu pomogłam . :)
1 5 1