Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T19:37:34+01:00
2..leukocyty
5.chłonne
niestety tylko tyle wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:50:25+01:00
1.MA JE ŻYŁA I SERCE => Zastawka
2.ELEMENT MORFOTYCZNY KRWI => leukocyty, erytrocyty, trombocyty.
3.U SSAKÓW NIE POSIADA JĄDRA => erytrocyt
4.JEDNE Z NAJWAŻNIEJSZYCH WĘZŁÓW CHŁONNYCH => podżuchwowe, przyuszne, pachowe, pachwinowe
5.WĘZŁY WCHODZĄCE W SKŁAD
UKŁADU LIMFATYCZNEGO => wszystkie węzły wchodzą w skład układu limfatycznego.