Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:39:37+01:00
24h=1440min
1440min÷16=90min


okres obiegu trwa 90min
1 5 1
2009-12-09T19:42:25+01:00
1h = 60 min
24h = 24 × 60min
24h = 1440 min

14(razy) - (w ciagu 1 doby) 1440 min
1(raz) = x
14x = 1440min / :14
x = 102,8min

x = 103 min
satelita okraza ziemie w czasie 103 min
2 2 2
2009-12-09T19:47:38+01:00
Doba=24godz
24godz *60min=1440min
1440min:16=90min


Odp. Okres obiegu satelity wokół Ziemi trwa 90min

Mam nadzieje że pomogłam:) Pozdrawiam
1 5 1