Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:38:13+01:00
To ja może po przecinku, bo sporo tego ;)
ból, żałość, rozpacz, rozczarowanie, pustka, cierpienie, smutek, żal, tęsknota, nostalgia, strach, niechęć do życia, odwrócenie się od Boga, zwątpienie
2009-12-09T19:42:18+01:00
1.ból
2.cierpienie
3.ubolewanie
4.niedosyt
5.pustka
6.samotność
7.bolesne wspomnienia
8.zamknięcie się w sobie
9.ucieczka przed bolesną rzeczywistością
10.szczyt rozpaczy
11.brak wiary
12.myśli samobójcze
13.oddalanie się od boga
14.pogodzenie się ze śmiercią córki
15.trudny powrót do życia codziennego
16.stała tęsknota za córką