Odpowiedzi

2009-12-09T20:11:52+01:00
Napisz np, że twoja koleżanka rozbiła wazon w klasie, a wszyscy oskarżyli o to ciebie. Gdy pani podeszła do tej sprawy zbadała dokładnie okoliczności i wydała salomonowy wyrok :]
2009-12-09T20:26:19+01:00
Napisz ze twoj kolega jest bardzo madry i cgdy pisal sprawdzian wykazal sie salmonowa madroscia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T23:22:01+01:00
Salomonowy wyrok to jest wyrok sprawiedliwy. Nazwa ta pochodzi od wydarzenia, gdy były dwie kobiety i jedno dziecko. Oby dwie powiedziały, że to ich dziecko i stanęły w sądzie przed Salomonem. Gdy Salomon stwierdził, że dziecko zostanie rozcięte na pół, prawdziwa matka powiedziała, żeby całe dziecko, zdrowe wzięła ta druga, żeby się dziecku nie stała krzywda. I dostała dziecko ta prawdziwa mama. (sory za powtórzenia, ale już prawię śpię. xd) No i teraz na tym przykładzie napisz, że z siostrą kłóciłaś się o misia (a w rzeczywistości był Twój) i mama powiedziała, że rozetnie misia na pół i będzie ok. Na to Twoja siostra, że dobrze, a Ty, żeby ona wzięła misia, bo nie chcesz, żeby mu się stała krzywda. I Ty dostałaś misia, bo mama zauważyła, że bardziej Ci zależy. ;)