Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:43:59+01:00
Biała zima mrozem trzyma,
wiatrem wieje, śniegiem sieje.
A ja wstałem dzisiaj z rana
i ulepiłem bałwana.
Pracowałem dość zawzięcie,
mam z nim pamiątkowe zdjęcie ;]
1 5 1
2009-12-09T19:43:56+01:00
Proszę to ten jeden co się ma rymować.To jest bajka.Mojej produkcji ;)

Gdy wuj na łożu śmierci majątek swój dzielił
Jego bratanek widząc ile wuj ma tak się ośmielił:
-Wuju tyś mi jak ojciec kochany!
-Dlatego właśnie będę Ci tak oddany,
Że w spadku mym podzielę Cię jak syna
I dostanie Ci się tylko odrobina!
1 5 1
2009-12-09T19:46:09+01:00
Wiersz rymowany ;

est już lato!
Chodź tu tato!
Są już wiśnie ,
są czereśnie...
Prawda , że bardzo wcześnie?
W czerwcu lato zawitało,
a ciasto z wiśniami nam smakowało.
Koniec lenie!Wstawać , prędko!
już rok szkoleny jest za pasem!
posłuchajcie mnie czasem

wiersz powazny nr 1.


Blondynka w czerwonej sukience biegnie zaułkiem.
Gdzie skręcić?
Gdzie się schować?
Pełne słońce, skraj lotniska.
Blondynko w czerwonej sukience:
gdzie zaczyna się i kończy raj?
Który krok był błędem?
Który dzień był ostatnim?
Co z miłością większą niż życie?
Każda następna chwila to tchnienie.
Każde słowo poznaniem.
Każdy dotyk tylko muśnięciem.
Blondynko w czerwonej sukience!
Byłaś przeznaczeniem.
Jesteś pretekstem.
Zostałaś wspomnieniem.

wiersz powazny nr 2


Są pewne rytuały, które zachowuję:
więc: tapczan tylko w połowie zajmuję,
nóg pod stół kuchenny nie wsuwam za daleko.
drzwi otwieram szybko, by nie za długo czekał.
Chodzę na spacer drogą utartą od lat.
Ja i cień mojego psa.
1 5 1