Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:43:13+01:00
Za wszystkie wspólne chwile,
które były bardzo miłe,
za lody razem zjedzone
i przygody szalone,
chcę ci podziękować dziś
i powiedzieć, że jesteś słodki ja miś!
2009-12-09T19:43:59+01:00
Duzo zdrowia i slodyczy ......tobie zyczy


Wszystkiego najlepszego duzo zdrowia szczescia pomyslnaosci i czego sobie zyczysz!!


Wszystkiego najlepszego z okazji.....duzo zdrowia i szczescia
2009-12-09T19:45:45+01:00
Droga matko, z dzisiejszego świeta chciałbym złozyć ci moje najdroższe prosto z serca życzenia. Życze ci dużo zdrowia, szczęścia, pomyszności, wiele radości, dobrego karpika, oraz wiele wiele rzeczy o których marzysz. Mam nadzieje ze spotkamy się w przyszlym roku w takiej samej przyjemnej atmosferze rodzinnej.