Odpowiedzi

2009-12-09T19:43:52+01:00
Festiwale odgrywają ogromną rolę w życiu Hiszpanόw. Są bardzo gorąco oczekiwane i planowane z wyprzedzeniem. Każde miasto i region ma swoją własną fiestę, często na cześć świętego patrona – zwykle fiesta łączy się z procesją, sztucznymi ogniami, strojami regionalnymi, walkami bykόw i innymi atrakcjami.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T19:49:02+01:00
8 grudnia po południu Benedykt XVI, zgodnie z tradycją, składa hołd Niepokalanej na Placu Hiszpańskim w Rzymie. Ceremonia obejmuje modlitwę oraz złożenie kwiatów u stóp umieszczonej na kolumnie figury Matki Bożej.
Benedykt XVI wskazał, że to w osobie Maryi Niepokalanej jaśnieje jedność ciała i duszy w doskonałej komunii z wolą Bożą. Ona uczy otwierania się na Boże działanie z miłością i miłosierdziem.