Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:49:42+01:00
Nearby - pobliski
nowhere - nigdzie
shelter - schronienie
nearest hill - niedaleki pagórek
handkerchief - chusteczka do nosa
nearer - bliższy
doorway - wejście
appeared - okazywany
well educated - dobrze wykształcony
lifetime - linia życia
durning - podczas
remains - pozostałości
shorthand - stenograficzny
taught - nauczać
afraid - przestraszony
mystery - tajemniczy
enemies - wrogowie
memorable - pamiętny
cottage - mały domek
falls - wodospad
handsome - przystojny
1 5 1
2009-12-09T19:49:50+01:00
Nearby - niedaleki; znajdujący się w pobliżu
nowhere - nigdzie
shelter - schronienie
nearest hill - najbliższe wzgóze
handkerchief - CHUSTECZKA DO NOSA
nearer - bliższy
doorway - WEJŚCIE
appeared - okazywany
well educated - dobrze wykształcony
lifetime - zycie
durning - podczas
remains - resztki
shorthand - STENOGRAFICZNY
taught - NAUCZONY
afraid - PRZESTRASZONY
mystery - TAJEMNICA
enemies - wrogowie
memorable - PAMIĘTNY; NIEZAPOMNIANY
cottage - chatka
falls -
handsome - przystojny


Mam nadzieję że dobrze
1 5 1