POMOCY!
Czy mógł by ktoś napisać list do niemiec... ALE.. to nie am być do szkoły... Ja jade na wymiane... I w tym liscie ma być jak sie zanywam miejscowość gdzie mieszakm co lubie opisać swoją rodzine. Ja jestem w 6 klasie, więc prosze żebyście napisali po niemiecku a potem przetłumaczyli mi co tam pisze po niemiecku. ;] żabym zrozumiała ;]
Opisze teraz wam siebie... Znaczy co lubie i wgl.
-Kasia <nazwisko> Tak się nazywam ;D
-Mieszkam w <niepowiem sama wpisze>
-Mam 12 lat.
- Lubie grać w siatkówkę, śpiewać, tańczyć, jeździć konno.
- Mam dwie siostry. Marta ma 18 lat, a Agata ma 24 lata. Moi rodzice to Elżbieta i Stanisław <nazwisko>
- Mam dużo zwierząt, między innymi 3 konie, 2 koty i 3 psy.
- Bardzo lubie też fotografować.

I to chyba wszystko.
Bardzo prosze o przetłumaczenie też tego listu. List nie musi być zapisany słowo w słowo to co napisałam o sobie. Z góry DanKE! :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:54:09+01:00
Mein Name ist Kate. Ich wohne in ......... Ich bin zwölf Jahre alt. Ich mag Volleyball, singen, tanzen und Reiten zu spielen. Ich habe zwei Schwester. Martha ist achtzehn Jahre alt, und Agata vierundzwanzig. Meine Eltern sind Elisabeth und Stanislaus. Ich habe eine Menge von Tieren. Neben anderen Dingen, drei Pferde, zwei Katzen und drei Hunden. Ich mag Foto.

Tłumaczenie :
Mam na imię Kasia. Mieszkam w ......... Mam dwanaście lat. Lubię grać w siatkówkę, śpiewać, tańczyć oraz jeździć konno. Mam dwie siostry. Marta ma osiemnaście lat, a Agata dwadzieścia cztery. Moim rodzice to Elżbieta i Stanisław. Mam dużo zwierząt. Między innymi trzy konie, dwa koty i trzy psy. Bardzi lubię też fotografować fotografować


Liczę na naj ;]
2009-12-09T20:12:14+01:00
-Kasia (nazwisko)
-Ich wohne in (sama wpisz)
-Ich bin 12 Jahre
-Ich mag Volleyball, singen, spielen, tanzen, reiten.
-Ich habe zwei Schwestern. Marta ist 18 Jahre alt, und Agata ist 24 Jahre alt. Meine Eltern
Diese Elżbieta und Stanisław (nazwisko)
-Ich habe eine Menge von Tieren, darunter 3 Pferde, 2 Katzen und 3 Hunde.
-Ich mag sehr gut fotografiert.