Odpowiedzi

2009-12-09T19:53:59+01:00
Moim zdanie polacy w dzisiejszych czasach żyja zle i nedznie poniewasz jest słaby rynek pracy i duze bezrobocie ;][
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:04:28+01:00
Na początku chciałam powiedzieć, że żyją w bardzo trudnych czasach. Dlatego też, to utrudnia im życie. Wynika z tego wiele sporów politycznych. Muszą oni sobie poradzić ze wszystkimi opłatami, itd. Ale coraz częściej takie rzeczy wykonują przez internet. Ale trzeba na, to uważać, bo czasem internet, to ślepy załułek. Swoim punktem widzenia myślę, że w takich czasach żyję się bardzo ciężko. Są, to przede wszystkim czasy kryzysu. Ludzie nie mają dużo pieniędzy na niektóre rzeczy, czy tez przyjemności, na które mogą pozwolić sobie osoby w polityce. Również chciałabym poruszyć temat młodych, wykształconych osób. Niektórzy ludzie uważają, iż oni nie mają takich umiejętności i wykształcenia. Ale czasem, bardzo często się mylą. Młodzi ludzie, mają dużo ciekawych pomysłów na życie, przyszłość, itd. Życzę, aby ludziom nie zabrakło nigdy wiary w siebie i dążli do celu w Polsce, a nie wyjeżdzając za granicę, w poszukiwaniu chleba.
9 3 9