Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T20:47:30+01:00
1)OKO; OWO; OTO; KOC; BOK; ECHO; OCH; MAM; CICHO.
Sa one symetryczne osiowo w pionie lub poziomie.
2) Pięciokąt ma 5 osi symetrii.
Sześciokąt ma 6 osi symetrii.
Półprosta ma jedną oś wzdłuź tej półprostej(W środku)
Okrąg ma nieskończenie wiele osi symetrii
3 5 3
2009-12-09T20:51:33+01:00
1. MAM, OTO, OKO, CICHO

2. pięciokąt - 5
sześciokąt foremny - 6
półprosta - 1
okrąg- nieskończenie wiele