Odpowiedzi

2009-12-09T19:58:55+01:00
Wróg-wymiana na o wrogi
klasówka-końcówka ówka
kotków-końcówka ów
drób-wymiana na o drobie
główka-końcówka ówka
znój-wymiana na o znoje
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:58:58+01:00
Wróg- bo wrogowie
klasówka- końcówka -ówka
kotków- bo -ów
drób- bo drobiu
główka- bo głowa
znój- znoj/znaj - nie jestem pewna
wizytować- nie ma tu "ó" ; >
6 4 6
2009-12-09T19:59:24+01:00
Wedłóg mnie


wróg bo wrogowie

klasówka bo klasowy

kotków bo koteczki

drób bo droby

główka bo głowa

znój bo znoje

wizytować bo wizytówka
5 4 5