1.INACZEJ CZERWONE KRWINKI
2.SERCE CZŁOWIEKA POSIADA JE DWIE
3.GŁÓWNA TĘTNICA WYCHODZĄCA Z LEWEJ KOMORY SERCA
4.BARWNIK MAJĄCY WŁAŚCIWOŚCI TWORZENIA NIETRWAŁYCH POŁĄCZEŃ Z TLENEM
5.JEDEN JEST PŁUCNY, A DRUGI DUŻY
6.CZĘŚĆ PŁYNNA KRWI
7.NACZYNIA KRWIONOŚNE ODPROWADZAJĄCE KREW Z SERCA DO TKANEK
8.INACZEJ NACZYNIA WŁOSOWATE
9.UMOŻLIWIAJĄ PRZEPŁYW KRWI W JEDNYM KIERUNKU
10.RODZAJ KRWINEK ODPOWIEDZIALNY ZA NEUTRALIZOWANIE ZARAZKÓW.

3

Odpowiedzi

2009-12-09T20:03:09+01:00
1. erytrocyty
2. ... komory ? . przedsionki ? żyły płucne ?
3. aorta
4. hemoglobina ? .
5. krwiobieg
6. osocze
7. tętnice
8. naczynia wieńcowe ?
9. zastawki
10. ...
2009-12-09T20:04:26+01:00
1.erytrocyty
2.komory
3.aorta
4.hemoglobina
5.krwiobieg
6.osocze
7.tętnice
8.-
9.zastawki
10.makrofagi (krwinki białe)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:10:43+01:00
1. erytrocyty
2. komory
3. aorta
4. hemoglobina
5. krwiobieg
6. osocze
7. tętnice
8. kapilary, włośniczki
9. zastawki
10. białe krwinki