Odpowiedzi

2009-12-09T20:02:04+01:00
Drewniane:flet piccolo,flet poprzeczny,flet prosty,obój,klarnet,gagot,saksofon

blaszane:trąbka,róg(waltornia),puzon,tuba,suzafon
1 2 1
2009-12-09T20:02:22+01:00
Blaszane-saksofon, trąbka, tuba
Drewniane-flet podłużny, klarnet, obój
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:02:50+01:00
Instrumenty dete drewniane
flet prosty
obój
klarnet
fagot
kontrafagot

instrumenty dete blaszane
trąbka
trąbka sygnałowa
róg (inna nazwa to waltornia)
puzon
tuba
sakshorn
kornet
suzafon
helikon
1 5 1