Odpowiedzi

2009-12-09T20:54:56+01:00
Szukasz cyrklem promienia koła przykładasz do ekierki/linijki/itp i mierzysz promień potem promień dzielisz przez 2
następnie podzielony promień ustawiamy na cyrklu i tak na oko z jednej strony koła wbijamy igłe i robimy drugie koło potem z drugiej strony tak samo i tam gdzie koła się stykają jest środek
(można zrobić więcej takich pomocniczych kułek będzie dokładniejszy wynik
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T22:33:36+01:00
1. mierzysz dlugosc promienia
2. odmierzasz troche WIEKSZA dlugosc na cyrklu (np. promien ma 5 cm to ustawiasz na 6-7 cm)
3. wbijasz igle w okrak kola (linie xD)
4. rysujesz cyrklem kolo
5. tak samo z drugiej strony kola.
6. teraz poprowadz linie przez laczace sie punkty w 2 powstalych kolach
7. robich znowu takie 2 kola w innych naprzeciwleglych do siebie miejscach CIAGLE na kole
8. znowu przeprowadzasz linieprzez wspolne punkty
9. z tych 2 lini powstaje punkt wspolny czyli srodek KOLA


Dziekuje, dziekuje. No juz przestancie klaskac. Dziekuje, dziekuje.
21 2 21