Odpowiedzi

2009-12-09T20:11:35+01:00
1. imię: Mendel
2. wiek: 67 lat
3. narodowość: Żyd
4. przynależność państwowa: Polska
5. stan cywilny: wdowiec
6. zawód: introligator
7. zamieszkały: Warszawa, ul. na Starym Mieście
8. wygląd zewnętrzny: osoba starsza, wyraźne cechy siwienia,
9. nałogi: Tytoń
10. stosunek::

-do ludzi: bardzo ich szanuje ponieważ zawsze był z nimi na dobre i na złe

-do wiary: uczył swojego wnuka że można być żydem i przekazywał wiedzę o kulturze i tradycji żydowskiej,

-do wnuka: Bardzo go kochał, ponieważ był to jedyny syn jego zmarłej córki

-do Warszawy : Bardzo kocha swoja miasto z powodu że spędził tam całe swoje życie
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:18:36+01:00
1Mendel
2 67 lat
3 Polak
4 pochodzi z Gdanska, zyd
5wdowiec
6introligator
7mieszka w Warszawie
8Staruszek już mocno posiwiał a brodę miał zupełnie białą. Charakterystyczny orli nos, wąskie i wysokie czoło dopełnia jego wizerunek. Chodzi zgarbiony, w pikowanym kaftanie.Do pracy zakłada skórzany fartuch. Natomiast w dzień szabasu wkłada czarny żupan przepasany szerokim pasem, buty z długimi cholewami, a włosy nakrywa jarmułką, okrągłą czapką bez daszka używaną przez prawosławnych Żydów.
9papierosy
10-do ludzi: bardzo ich szanuje ponieważ zawsze był z nimi na dobre i na złe
-do wiary: wierzyl w Boga i ludzi
-do wnuka: Bardzo go kochał
-do Warszawy : Bardzo kocha swoja miasto z powodu że spędził tam całe swoje życie
1 3 1