Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:15:33+01:00
Kapsztad szerokość geograficzna: 33°58' S
22 czerwiec
Wysokość słońca dla półkuli południowej:
Hs=90° - y - 23°27" y-szerokość geograficzna

Hs=90°-33°58'-23°27'=89°60'-57°25'=32°35'
wysokośc słonca wynosi 32°35'
2 5 2
2009-12-09T20:19:07+01:00
33°58'36″S 18°25'28″E
22VI
α=90⁰-33⁰-23⁰27'
α=33⁰33'
1 1 1
2009-12-09T20:32:54+01:00
Kapsztad - 33°58 S 18°25 E
Dzień : 22. 06

Hs = 90°- 33°58 - 23°27 = 33°15

Odp. Wysokość słońca wynosi 33°15 minut
1 5 1