Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T20:10:32+01:00
Większość roślin wodnych w swoich pędach ma zamknięte pęcherzyki powietrza. liście roślin pływających po powierzchni są szerokie i grube, dzięki czemu utrzymują się na wodzie.:)
10 4 10
2009-12-09T20:12:54+01:00
Ponieważ w łodygach oraz w liściach są kanały i komory powietrzne, które pozwalają rośliną pływać po powierzchni wody jak nadmuchany materac.
27 4 27